Još od prošle godine, kada su stanari brojnih novosadskih zgrada "počašćeni" privremenim parkinzima, nijedna od ovih površina se ne održava, zbog čega je najveći deo pretvoren u kaljuge.
..."kada to dozvole vremenski uslovi i raspoloživa finansijska sredstva" - finansijska sredstva, pa vi imate samo prihode nikakvih rashoda osim plata!!
Ja im svakog meseca ostavim po par stotina dinara naplacenog parkinga sms-om. Ja ne znam sta oni rade tim parama. Ocigledno samo kupuju gorivo za pauke i daju za plate citacima tablica, posto ne mogu ni jedan novi parking da naprave.
Zadnji je napravljen 2005. godine kod SNP-a, mada je i taj smesan. U Beogradu za to vreme je napravljeno bar 5-6 takvih parkinga (ali mnogo vecih), sto je ipak mnogo bolje od ovoga ovde (doduse veci je i grad).
Sve u svemu mislim da bi oni morali dati tacnu cifru koliko para zaradjuju i kolike troskove imaju i na sta tacno trose pare. Nemoguce je da im sve pare odu na troskove (ako je tako onda bolje da ukinu preduzece jer ne sluzi nicemu jer ne stvara nikakvu novu vrednost), a opet ako nemaju investicija a imaju dobit to znaci da te pare ili neko krade ili se preusmeravaju za dtuge stvari u gradskom budzetu (sto mi ne zvuci nerealno). Makar da imaju i neku minornu zaradu od npr 100000 dinara mesecno, mogli bi za 2 godine da dignu neki novi montazni parking. A nisu ga digli u proteklih 8.
Slicno verujem posluju i putevi srbije od naplate putarina. Umesto da se vraca naplata u puteve, sigurno se pune budzetske rupe ili se kraducka....
parking servis nema finansijska sredstva? pa čekaj, zar nije poskupeo porez na budale za 10din nedavno? au da, pa oni su poznati donatori, humanisti... nemam ja lepe reči za vas
U urbanoj sredini kakva je Novi Sad trebalo bi da se većina kretanja obavlja pešačenjem, biciklom i/ili javnim prevozom (navedenim redom). Putnički automobil je nepoželjan jer može da preveze malo putnika u odnosu na površinu koju zauzima. Ukoliko pretpostavimo da jedan automobil preveze dva putnika, a solo autobus 65, dolazimo do računice da automobil zauzima 13 puta veću površinu po prevezenom putniku. Kako se na novosadskim ulicama u automobila uglavnom sreće jedan putnik (sam vozač) po automobilu, a autobusi voze prepunjeni (dakle, više od dozvoljenih 100 putnika u solo vozilu ili više od 160 u zglobnom), ovaj odnos ide još više u prilog javnom prevozu. Pešačenje "štedi" prostor i do 30 puta u odnosu na putnički automobil, dok je kod bicikla taj odnos oko 6,5.
Stoga bi "Parking servis" trebalo da demotiviše vozače putničkih automobila da ih koriste, naročito kada dolaze u centar grada.
čije je zemljište ispred kuće u kojoj je parking servis? mislim na ono gde odnosite automobile koje ste kidnapovali.
Pošto tu gde ste okačili tablu da je to parking za korisnike usluga, se nalazi isto ovako jedna obična kaljuga.
I recite vi nama šta smo mi to platili kada platimo parking? Nijedno novo mesto niste napravili, samo farbate bivše trotoare i kolovoze. Ne odgovarate ni za kakvu štetu, ne pravite ništa, šta ja to onda plaćam? Reket da mi ne odnesete auto?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Privremeni parkinzi pretvoreni u kaljuge
Novi Sad
•10.04.2013.
•15:18 > 09:19
Komentari 11
Mile
Kostić
Bogdan
Zadnji je napravljen 2005. godine kod SNP-a, mada je i taj smesan. U Beogradu za to vreme je napravljeno bar 5-6 takvih parkinga (ali mnogo vecih), sto je ipak mnogo bolje od ovoga ovde (doduse veci je i grad).
Sve u svemu mislim da bi oni morali dati tacnu cifru koliko para zaradjuju i kolike troskove imaju i na sta tacno trose pare. Nemoguce je da im sve pare odu na troskove (ako je tako onda bolje da ukinu preduzece jer ne sluzi nicemu jer ne stvara nikakvu novu vrednost), a opet ako nemaju investicija a imaju dobit to znaci da te pare ili neko krade ili se preusmeravaju za dtuge stvari u gradskom budzetu (sto mi ne zvuci nerealno). Makar da imaju i neku minornu zaradu od npr 100000 dinara mesecno, mogli bi za 2 godine da dignu neki novi montazni parking. A nisu ga digli u proteklih 8.
Slicno verujem posluju i putevi srbije od naplate putarina. Umesto da se vraca naplata u puteve, sigurno se pune budzetske rupe ili se kraducka....
To jednostavno nije tačno. Mrzi me da tražim podatak koliku su štetu isplatili lane, ali cifra je pozamašna.
pawlle
danas je dan žalosti
Korisnik javnog prevoza
Stoga bi "Parking servis" trebalo da demotiviše vozače putničkih automobila da ih koriste, naročito kada dolaze u centar grada.
Toma
Pošto tu gde ste okačili tablu da je to parking za korisnike usluga, se nalazi isto ovako jedna obična kaljuga.
I recite vi nama šta smo mi to platili kada platimo parking? Nijedno novo mesto niste napravili, samo farbate bivše trotoare i kolovoze. Ne odgovarate ni za kakvu štetu, ne pravite ništa, šta ja to onda plaćam? Reket da mi ne odnesete auto?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H